Måndag

Just nu städar mamma mitt rum. Skönt så slipper jag de! Idag har vi varit på bodaborg med skolan. Det sööög! Man vart tvungen att vara smidig och svettas = inget bra alternativ för mej.. usch jag som hatar att svettas. Vi satt då och fikade den mesta delen av tiden och sen gick vi på stan och lunchade. Sen gick vi en sväng på stan, ja hittade en jätte fin.. tunika / skjortklänning kan man kanske kalla de? Och en jätte fin bh. Sen sov jag på Bella hela vägen hem. Joo ja har ju hittat lite saker när ja va på stan i helgen åxå =P ja glömmer alltid bort att skriva när ja har köpt nå.. i alla fall hittade 2 klänningar (en svart och en turkost ) massa massa accessoarer två jätte söta klämmor. Sen ville ja ha gladiator sandaler men det fanns inga som jag ville / kunde ha. Så jag blev jätte ledsen eftersom jag har velat ha såna jätte länge. Men sen överaskade mamma mej med 2 ballerina, ett par svarta och vita.







Den här hittade jag idag fast i vitt. Den kommer bli riktigt fin till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0