Hämnd!!

Idag har dom fått tillbaks provsvaren från morfar och det visade sig att han har blodcancer.. hade inte tänkt skriva nå mer om det här på bloggen.


Imorgon blir det nog en lugn hemma kväll me tjejorna. De är bara att du kommer Linnea btw ^^


Mamma: Mats..

Pappa : va?

Mamma: vad har du och Jens gjort nu??

Pappa: Ingenting... (tittar bort)

Mamma: Mats! Lotta ringde nyss och sa att det står 2 kajaker utanför deras hus...

Pappa: men mamma.. de var Jens idé

Mamma: Emma.. vi sak göra om badrummet!


som ni kanske fattade så har pappa och Jens köpt varsin kajak som dom ska ha nu under midsommar (i deras stuga) i våran familj har det alltid varit så att om pappa köper nå så gör mamma om nå. Som förra gången när han köpte en HD så fick mamma göra om hela köket.. haha aaja nu ska jag gå och köpa goooodis!!!



Amanda.. du sa en gång att du inte tyckte om den här bilden så nu åker den ut och du vet varför!


Kommentarer
Postat av: Terese

gumman :( asså får jag komma då? och va ska ni hitta på för nå skoj? :) pusspuss <3

2009-06-18 @ 16:55:21
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

tråkigt att höra om din morfar... :(



Okej! Jag kan ju höra av mig om jag kommer ;) jag ska nog på lillstrand och just nu lutar det mot att vi drar vidare till forsen sen, men vi får höras! :D puss

2009-06-18 @ 16:58:33
Postat av: Amanda

Usch gumman.

Puss och kram på dig!

2009-06-18 @ 17:47:27
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Hoppas att han blir bättre.



Det ska bli kul i morgon:)

pöss

2009-06-19 @ 00:39:22
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0