gaaah

Ja veeet ja suger på att uppdatera men ja gör inget på dagarna så va ska ja skriva om?? nä juste! Nu känner ni er väl ganska dumma? Haha skämt åsido ;P


har faktiskt hunnit bli lite brun idag.. och igår var ja och Bella och tränade på gymmet. Jag gjorde inte så mycket utan pratade mest men.. ja orkade inte =P

idag har jag typ inte tränat nåå :O nån som är me på att fara ut och springa imorgon? :) hör av er isf!


Nu på kvällen har även Viktor hälsat på hos mej. Vi såg lite film och efter de fikade vi. Sen vart jag "tvungen" att fara och hälsa på Amanda eftersom jag hade lovat att vara me henne.. som ni kanske fattar så är Viktor min 5 åriga granna som tror att vi är bästa kompisar. Jag vet att ja är världens dåligaste granna som ljuger för för en femåring så att han ska fara hem, men ja har lekt me han heeeela dan! Så när han kom en timma senare orkade ja inte nå mer =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0