:)

Idag har det varit sjuuukt varmt! Typ 30 grader eller nå. Själv har jag spenderat den mesta tiden framför frysen (Amandas super braiga idé) sen vart jag och Ida sugna på glass men Ida ville inte köra i hennes bil, hon ville ha mammas men hon var inte hemma så vi frågade pappa eftersom den stod i garaget och Ida kan inte köra ut den.

Mamma är jätte lätt att övertala till nå men pappa är lite svårare. Men idag kom jag på hans svaga punkt.



Jag: pappa kan vi ta Merchan

Pappa: kan ni inte ta Idas bil? Den är ju redan ute

Jag: Men nää... vi vill ha Merchan!

Pappa: nää men ni får ta Idas.. jag hinner inte köra ut den ur garaget jag ska fara nu.

Jag: mamma skulle låtit oss ta den..

Pappa: ...okey då


sen for vi som sagt och köpte glass. Efter det for vi ut och körde lite och plötsligt fick jag näsblod.. ja brukar typ aldrig få de! Sen fick jag för mej att jag blodet kom från hjärnan och fick kväljningar men då förklarade Ida att det inte var så =P men det var ändå jobbigt att halv ligga i bilen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hos oss är det tvärtom.. och jag har fortfarande inte kommit på mammas svaga punkt. Hon går inte att rubba!

2009-06-26 @ 14:56:14
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0