sönda

Igår var jag som sagt i Luleå me Bella. Jag trodde jag skulle hitta jätte mycke men ja gjorde inte de :( först skulle jag hitta min sockerskrubb men tror ni dom hade den inne? NÄÄÄÄÄ.. Men då ringade jag till mamma så hon har hittat den på Internet. Så jag ska beställa den sen! I alla fall så var ja ju ganska ledsen så jag for och tröstshoppade smink på make up stor och efter de kändes det mycke bättre! ^^


hittade en bikini och ett linne åxå btw..

nu när Ida har flyttat hemifrån så har jag fått hennes garderob. (det blir min klänningsgarderob)Så samma dag som hon flyttade flyttade jag över alla mina klänningar dit men tror ni inte att klädhängarna tog slut... så jag fick bara plats med 25 kläningar. men imorgon kommer farmor och farfar hit och dom skulle köpa 30 likadana till (dom finns bara i Arvidsjaur) så förhoppningsvis sak jag få plats med alla ^^


Nu ska jag faktiskt baka (tjejorna kommer hit ikväll) så vi ska bara mysa och se på film ^^ aaja pusspuss



Min Bikini



den är mycke finare på!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Både klänningen och bikinin var ju skitfina. Suck, önskar att jag också kunde köpa sådanadär bikinisar. Suck. Jag får helt enkelt dras med tantbrösthållarna!



;D

2009-07-05 @ 14:49:32
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0