PDOL

Igår var det inte liiika kul som i fredags. Men det var så himla kul i fredas så de är som svårt att slå =P kanske kan det bero på att någon tog min väska? Hmmm.


I alla fall nu kommer det bilder från i fredags (tog dom från Bellas blogg) taack ;)





Bella och Amanda <3



veronica maggio



sen åkte vi lite



Jag och... han =P kommer inte ihåg vad han hette, efter ett tag kom vi på att vi matchade (tyckte jag innan jag såg bilden) och jag HAR shorts men dom syntes inte på bilden eftersom linnet gled ner


Amanda efter hon åkt... ja kommer inte heller ihåg va den hette men den verkade sjukt läskig
(ser ni min rosa nalle som jag fick)



sen åt vi och for hem.


Kommentarer
Postat av: amanda

Det var så kul i fredags!

Taggar redan inför nästa år ;D

2009-07-26 @ 23:10:10
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0