Och så levde dom lyckliga i alla sina dagar?

Idag fick jag en liten present av mamma.. de var ett peace armband i äkta silver. Super fint! De var nå speciellt märke men jag kommer inte ihåg va de hette.. de var samma märke som Idas student halsband i alla fall. Sen har pappa gjort en brygga idag. Så han har försökt tvinga mej att bada me han hela dan men ja vägrade! Sen kom jag på världens bästa ide.. och det var att jag och Bella ska shoppa imorgon! Ja måste hitta en ny bikini eftersom jag har tappat bort alla.. VARS KAN DOM VARA.. joo sen ska ja hitta min jävla sockerskrubb! Har letat över allt men då fick jag ett tips om vars man kan hitta de.


och sen så har jag världens Cypern tagg! Gaaaah fick höra av en som har varit på samma ställa och hon sa att för en tjej i min ålder kan man inte tycka att de är tråkigt! Och sen så bor vi mitt i.. stan eller va man sak säga =P gaaaaah helt underbart!!!

Jag funderar på olivia Palermo hårfärg

(fast med lite mer slingor i) .. den är ju som ändå inte jätte mörk, det skulle nog se konstigt ut om jag färgade håret mörkt jag som alltid har varit ljus..


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Det kommer bli så klockrent i Cypern!!! Längtar som F*N! 50 dagar idag...

2009-07-04 @ 17:20:58
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0