trästock

De har varit jätte kul i helgen! Det började med att jag träffade klara i Skellefteå. Sen for vi hem till hennes jätte söta farmor och farfar. Där gjorde vi oss klara och sen for vi ut på trästock. Innan vi for in på själva festivalen gick vi in på en bar. Sen träffade vi hennes kompisar och Amanda. Sen lyssnade vi på miss li och nå andra band. Sen kring typ 1 for vi hem eftersom det var så sjukt kallt! Andra dagen träffade vi Amanda på stan. (Jag hittade ett linne som jag hade på kvällen) hade förs tänkt ha klänning men det var för kallt =/ sen for vi i alla fall och såg på en fotbolls match. Sen for jag och Klara förbi tältområdet men de va typ ganska dött =P


de var så roligt för tältområdet låg typ på samma ställe som vi konformade oss på =D jag och klara for och kollade men allt hade blivit så litet sen senaste gången... sen när vi kom "hem" gjorde vi oss klara och for ut på trästock. Där inne träffade vi alla igen. Vi såg veronica maggio som var jätte bra!

Sen gick vi runt i olika tält, sen kring 1-2 for vi in i disco tälten. Trodde inte det skulle va så kul som de var =P sen efter typ en halvtimma blidde dom andra lite trötta så vi gick ut, men ja ville in igen. Och som tur var så kom (kommer inte ihåg vad han hette?) i alla fall en annan och frågade om jag ville följa med in (Y) men var bara inne i typ 5 minuter. Sen for vi till en lekpark som låg alldeles bredvid. Jag och Ida (nej inte min syster) i alla fall så trigga vi igång varandra.


Ida: ser du dom där hålen?

Jag: jaaa?

Ida: undra om man kan komma igenom dom?


Om jag säger såhär.. gör de inte om ni inte vill ha skrapsår på magen! Haha ;)

det har i alla fall varit en jättekul helg!




förlåt för att de va en så dålig bild men ja skrattade så mycke så de gick inte att få
nån bvättre

(täckte för ansiktet eftersom jag inte vet om hon vill att ja her ut den)










konfaaaaan :D fan va ja längtar tillbak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0