Trästocks :D

Istället för färga håret fick jag en ny tid på onsdag. Hoppas det blir bra i alla fall.. nu på kvällen har jag varit hemma hos Ida. Vi gjorde väl inte så mycke.. hon provade massa kläder eftersom hon ska ut ikväll och jag bakade 5 satser muffins (Y) (hon kan inte baka själv) sen på kvällen for jag och hyrde i taket lyser stjärnorna, mamma tyckte den var jätte hemsk. Efter typ halva filmen fattade jag varför. Kom på att morfar har cancer så det var nog den största anledningen.


Åååå va jag längtar! Imorgon far jag till Skellefteå, ska på Trästocks. Kommer bo med Klara hos hennes farmor och farfar, de ska bli så kul att träffa alla i Skellefteå (mest Amanda och Klara såklart;) det var så länge sen! Vi funderar på att typ ha nån återträff med alla men vi får se hur det blir med det. Aaja nu ska jag packa ännu mer. ;) hadebra


Kommentarer
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 20 kr direkt när du registrerar dig!



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har vart medlem i mindre än 6 dagar och har över 800 kr redan! :) Kram

2009-07-16 @ 23:41:32
URL: http://personality.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0