Sönda

Igår väckte Ida mej och ville att jag skulle följa med på grillen (bakismat för henne? Hmm) för de första så ville jag inte följa men hon ger sej aldrig. Så tillslut fick hon upp mej. Men då fanns det massa andra saker jag ville göra innan vi skulle fara.


  1. jag duschade (de gick hon med på)

  2. jag ville sola lite (då vart hon lite små irriterad men hon gick med på de)

  3. jag ville spela piano (nu började hon bli irriterad på riktigt eftersom det hade gått ca 1 timma) men jag spelade bara i en kvart typ..

  4. just när vi satt oss i bilen kom jag på att jag inte hade nå smink så då sprang jag in och sminkade mej och sen kunde vi fara.


Sen kom Bella, hon hade med sej hennes gitarr så vi spelade tillsammans. Det var mycke roligare än att spela själv!


Idag har jag, Bella, mamma och pappa varit i storforsen. Det skulle typ va bra väder men de var faktiskt ganska mulet.. aaja det var trevligt i alla fall

 



Fiiika

 
 här låg vi och solade (utan sol)  


 
 Bella somna



och jag läste hemma hos martina (världens bästa bok!!)            


sen for vi ut på äventyr


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, jag hade också velat vara med. :/

2009-07-13 @ 13:00:33
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Gabriella

vädret var ju inte det bästa men vi löste ju det ganska bra ändå:)

2009-07-13 @ 20:42:46
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0