Love game

Igår var jag med linnea på dagen och sen for jag till stugan och åt (för ja kan inte göra mat själv) Sen när ja kom hem igen kom Bella och Amanda förbi och såg film me mej. Vi såg nån halv läskig film som dock inte var så smart eftersom jag skulle sova ensam hemma... Amanda satt och skrattade åt den, Bella satt och var förbannad på Amanda eftersom hon tyckte Amanda förstörde stämningen och jag satt och försökte fatta vad filmen handlade om. Sen kring 11 for dom hem. Men jag var ändå inte heelt ensam.. fick typ för mej att det fanns en gubbe under min säng så ja sprang runt (okey jag smög) och tände alla lampor. Sen idag har jag varit med Sara och Lisa (typ barnvakt) fast dom e typ "gamla" haha vi har i alla fall bakat och så lockade jag håret på dom och lite så :) sen nu på kvällen har jag varit hemma hos Ida och spelat GH och försökt få ut hennes upphakning. Aaja nu ska ja duscha!


Kommentarer
Postat av: Amadnda

Men filmen var faktiskt skrattretande dålig, håll med! ;)

Och låten du visade mig.. jag älskar den! Vart tvungen att gå in dirr och leta reda på den, även om jag skulle gå och lägga mig.

<3

2009-07-11 @ 00:01:46
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0