grattis

Idag har mamma och pappa 20 årig bröllopsdag. Som jag sa till dom i morse

  • grattis, jag skulle själv aldrig orka med nån av er i 20 år...

hahahah de var på morgonen så dom fattade att jag var lite sur. (jag är ALLTID sur på morgonen!)

sen berättade pappa att vi skulle fara till storforsen och äta middag där. Det var jätte fint! Dock så dog kameran just när jag skulle ta bilder så tyvärr kommer det typ inga :/ men det var i alla fall en jätte god 3 rätter middag.


Sen körde vi hem igen, Ida ville att jag skulle hem me henne hem och chilla.. jaaa de e väl det jag har gjort ikväll :)


Joo btw igår såg jag på så som i himlen och bestämde mej för att jag ska lära mej gabriellas sång på piano men ja hittar inge noter nån stans!


Jag: JA HITTAR JU INTE NÅ JÄVLA NOTER NÅN STANS...

pappa: på vilken låt?

Jag: men Gabriellas sång..

pappa: om jag får lyssna på låten en gång så kan jag skriva noterna till dej

Jag: suck


jag börjar nästan bli lite sur för att pappa ska va så otroligt musikalisk.. varför kan inte jag ha fått den genen?





De är så fint i storforsen!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag har dom ;D dock inte noterna komde jag på, har bara ackorden :O så det kanske inte var till så stor hjälp :)

2009-07-09 @ 10:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0