Grattis på namnsdagen till mej :D

det känns som att jag inte har hunnit skriva om vad som har hänt dom senaste dagarna.. i alla fall var jag och linnea på stan i.. tisdags tror ja det var. I alla fall, jag hittade matchande bikinitrosor, en svart kofta, schampo, balsam och lite såna saker. Sen fick pappa sin nya bil som jag tycker är jätte ful utvändigt men jätte fin invändigt. Den ska jag övningsköra med snart eftersom det är den enda "normala" bil vi har som varken är automatisk eller svårkörd.. haha jag fick en skiva av pappa idag som ska öka chansen med att klara körkortet (med typ spel och såna saker) fick faktiskt 40 av 40 rätt på andra försöker!


Och igår var jag med Bella, och hälsade på Amanda och efter det for vi och solade inför PDOL! Sen på kvällen bakade jag 3 satser muffins. 2 med vanilj och Mariannekross, sen gjorde jag en till sats choklad/vanilj och dumle muffins. Riktigt goda faktiskt!


Och idag åt jag frukost vilket jag inte brukar göra (eftersom det är så jobbigt att tugga, och sen är jag inte hungrig) aaja idag kände jag mej riktigt fet så jag gjorde en milkshake. Men jag kunde inte bestämma mej för om jag skulle göra med choklad eller med blåbär och hallon, så gjorde jag med båda. (drack dock inte upp allt så)


sen träffade jag amanda på byn, vi for och kollade lite på mim, Amanda hittade en riktigt fin klänning! Sen for vi hem till henne och kollade på vad hon skulle ha på sig imorgon. Jag blev helt kär i 2 av hennes klänningar och lyckades övertala henne till att ha en imorgon. Börjar känna mej lite stressad för imorgon ska jag först sova till 12-1 sen (behövligt om jag ska orka med kvällen) sen ska jag vakna (ca i timma) sen ska jag duscha (ca 1 timma) sen ska jag sminka, klä på mej, fixa håret och naglarna och massa skit som tar onödigt mycke tid (typ 2 - 3 timmar) och sen ska jag fixa amanda OCH bella.. joo sen ska ja ju äta på de.. Gaaah hur ska jag hinna =P okey jag kan gå upp tidigare och så men jag vill inte!


Nu taggar vi tjejor!! ;)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Grattis på namnsdagen! Tagg inför i morgon! :)

2009-07-23 @ 23:01:36
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0