daaa

Nu är jag hos Bella.. vi har bara chillat ikväll. Sen fick jag kladdkaks iil så vi bestämde oss för att fara i pausen och köpa en (Bella bor typ 500 meter från ok) så när reklamen sprang vi och tog på oss skorna och cyklade till ok. Nästa paus


Jag: ååå ja vill göra nå igen (som man hinner)

Amanda: ska vi se om vi klarar 5 varv runt huset?

Jag: Inga skor Amanda,


3 sekunder senare var vi ute och sprang. Vi hann såklart detta åxå ;) jag skriver senare om vad jag har gjort idag. Ville bara påpeka att ag har pressat heeela dagen (och har blivit as brun! :D blir aldrig de) i alla fall så har jag brännt mej liiiiiite ganska mycke och vad tror ni de första Amanda gör? SLÅR MEJ fyy på henne!



MSN KONVERSATION:


david säger:

kram

Emma säger:

incest david, incest:.. Incest kan leda till detta: http://petta.blogg.se/images/erik_r_ful_1154522283.jpg

Skulle du villja att vårt kärleksbarn skulle se ut så? knappast.

david säger:

pff..

bara en kram ju!

man blir inte gravid av en kram!

Emma säger:

en kram kan leda till mkt.. sexualkunskap, nåå?

btw, amanda here

david säger:

jaså det är Amanda jag snackar med.. ja det förklarar ju saken -.-'

jag vet inte vad dina kramar brukar leda till amanda men.. mina brukar bara vara en vanlig kram

du vet.. man håller om varan.. med armarna

Emma säger:

Nej, alltså, snubben, måste vi ta det här? om en oskyldig flicka och en överkåt pojke träffas, och pojken bara vill kramas, kan det leda till det enda eller det andra. Pga pojkens libido, och för att flickan är så oskyldig.


Kommentarer
Postat av: david

hahahaha du tycks gilla mina koversationer?! xD

2009-07-15 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0