?? vilken

Hej nu sitter jag här och pratar med Bella i telefon. Eller hon la nyss på... iaf. Vi började prata om vad Anns mamma heter, Bella va säker på att hon hetter Margareta, men ja är säker på att hon inte heter de. Så vi slog vad om att om Bella har fel så ska hon bjuda mej på fika och om hon har rätt så ska jag bjuda henne på fika. Så ja ringde till Ann och frågade och det var Marita =D=D så ja och Bella ska nog fara och fika imorgon ;)


sitter och lyssnar på¨världens härligaste låt nu. Eller 2...


Joakim&Joel - Ser Jag Tjock Ut I Den Här så grymt mysig låt ^^

Switchfoot - Dare You To Move


vet it vilken ja tycker om mest,. Men varje gång ja hörde dem tänker jag på lägret ^^ Ann och Linnea fattar nog vem de va som spelade båda ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

inte så svårt att gissa:P men emma, du måste sluta tänka på den personen!

2009-01-06 @ 11:31:03
Postat av: terese

hehe too late ;) men jag tyckte då ändå att den var sjuuuukt bra :D syns imorgon på skolan biiatch <3

2009-01-06 @ 19:53:19
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0