Nya produkter


När jag kom hem hade äntligen mina efterlängtande bed head produkter kommit. Eller jag har fått dom av mamma men ändååå ^^

De bästa var nog schampot och balsamet i jätte stora flaskor. Men de kommer nog inte att hålla så länge trotts att dom är så stora för dom luktar så grymt gott så jag vet att jag kommer använda dom varje dag!!


Nää nu kan jag inte hålla mig nå mer nu måste jag gå och prova dom ^^




2 stora schampon och balsam, (båda är grov rengörande)


Ett hårt hårspray, 2 volym flaskor, ett till hårspray... typ :P och tillslut ett vax.




Puss Puss

Kommentarer
Postat av: terese

men guuuu! vi måste fara och festa snart så killarna får känna hur gott du luktar ;);)

2009-01-13 @ 19:50:11
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: SOFFFIIIIAAAA

hahha . vad coolt har också typ beställt dom dära. men int riktigt allt men nästa ;P

2009-01-15 @ 15:36:25
Postat av: Linnea

fuuusk! :O ;)

superstar shampoot är då jätte bra iaf ;D

2009-01-15 @ 16:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0