uppdatering

Heej ja veeet ja e kass på att uppdatera men ja har en bra ursäkt... jag har varit sjuk :P det kanske är en kass ursäkt men ja har ingen annan ^^ jaha så va har ja gjort ?? ja Bella, Teres och Amanda for och fikade i torsdags.. jag provade även Amandas nya systemis ^^


 











ja provade mitt nya läppstift på Amanda, men hon tyckte inte de blidde så fint =/


sen ha skolan börjat om :( inte kul... vi fick nå cp frågor som vi skulle svara på och jag som inte har varit me på lektionerna (jävla dator =P) men de gick jätte braa :D ganska självklara frågor...



Och idag har jag och amanda varit på staaan ja hittade ett par uggs =D en kjol, ett halsband och underkläder ^^ De va inte så mkt men allt hann stänga :(



 

Jag vet att säkert hälften av er tycker att skorna ser förjävliga ut men dom e inte de dom e jätte söta =) ni måste se dom irl ^^ bilderna blev jätte dåliga men jag orkade inte ta nå bättre...


Mamma och pappa håller på att tjata om att ja ska följa och träna imorgon men ja vet it om ja orkaaar... ^^ Jaha och till veckan börjar praoen =S Men de ska faktiskt bli jätte kul. Ska va på dagis... Men ja älskar ju ungar så de blir no bra =)

Nu ska ja gåå ha de bra Puss Puss <33


Kommentarer
Postat av: terese

finaly ^^ dom var jättefina! kjolen också :D och ja, vi kommer och fikar på torsdag, efter fyra nån gång kommer vi ;);) men hinner säkert prata mer i veckan :)



pusspuss <3

2009-01-11 @ 14:31:35
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0