hemma

Åååå äntligen hemma från ett underbart läger ^^ jag orkar inte skriva allt som hände men det var jätte kul, mysigt och helt underbart!! de e så himla roligt att träffa nya människor, men jag kan inte låta bli att bli avensjuk, speciellt på David som jag träffade där borta. Hur trevlig som helst + att han e hur musikalisk som helst. Han ägde på gitarr och piano och att sjunga.... ja dog typ! Jag har 2 filmer när han spelar me sitt band på mobilen, hade tänkt lägga ut dom men de gick inte =/


lägger ut bilder sen ^^ jooooo ja e ju bäst på att massera nu åxå, gick en 4 timmars kurs därborta. Jobbigt men kul. Han som undervisade var hur bra som helst.


Skriver kanske mer om lägret nån annan dag men de finns så mkt att berätta så ja vet it vars ja ska börja =/ ring ist om du vill veta mera ^^


på nyår lärde Linnea mej hur kan lockar håret me en platttång så det har blivit min nya standard frisyr =P


 



+ att de typ tar 5 min. as bra ^^

nu ska ja lägga mej pusspuss

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, vad bra! ;D med plattången alltså ;)

2009-01-04 @ 10:59:48
Postat av: terese

guu va fint :) vi måste verkligen prata ikväll ;D

2009-01-04 @ 16:54:39
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

guu va fint :) vi måste verkligen prata ikväll ;D

2009-01-04 @ 16:54:59
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0