Hallllååå

Heej nu har 2 veckor gått och min prao är slut... synd att ja har på 2 ställen till.. men de var ganska hemskt när ja skulle fara. En unge satt och höll i mitt ben så ja inte skulle gå :,(



i helgen var jag i Piteå på Carro och Millas fest. De va en trevlig kväll ;)

Joo i fredags for ja och Teres och bowlade (säger inte hur de gick) men de sög så vi for hem till Teres och pratade ^^ jätte mysig kväll :D


och idag var det första dagen på min andra prao. Nu är ja me 2:orna och dom är ännu sötare. De var så kul när ja kom för då sprang typ 5 tjejer fram och kramade mej ^^ och så var de varit hela dagen. Jag har även hunnit få endel teckningar =P och nåra frågade om ja kunde adoptera dom ^^ de är när man är på såna här underbara barn man märker att man valt rätt linje ^^


Kommentarer
Postat av: terese

nice att du uppdatera i alla fall ;) asså saknar dej på msn, har nått jätteviktigt till dej ;D;D



puss puss <3

2009-01-26 @ 20:30:58
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

aaw thanks biiatch :) <3

2009-01-27 @ 16:59:51
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0