:(

Har ni nån gång gråtit över ett klädesplagg?? det gjorde jag senast idag. Då har ja letat JÄTTE LÄNGE efter min älskade underbara kjol som tydligen finns på h&m men jag har aldrig hittat den :( och idag när Ida och mamma kommer hem (dom har varit på stan men jag stannade hemma eftersom jag tyckte att jag missar för mkt om jag inte är i skolan =/ ) iaf Ida hade typ 10 påsar kanske, började visa upp allt hon hade köpt och plötsligt ser jag den... min älskade kjol. Och jag blev så irriterad på henne. Hon visste att jag verkligen ville ha den! Och ändå så köper hon den.. de går inte att förklara hur sur jag blev! Och det värsta är att hon köpte den sitta 34:an...


Efter att ha tänkt på den konstant i ca 5 timmar så har jag bestämt att fortsätta leta efter en lika dan men ändå...



heeelt underbar <33


Kommentarer
Postat av: terese

flera ggr tror jag hehe :b

2009-01-31 @ 11:04:09
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Amaandy

Men det löste ju sig tillslut, eller? :)

Jag drömde om dig inatt, och riktigt naughty som du kanske förstår. Hahaha! ;D



2009-02-01 @ 13:54:03
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0