tihithihihi

MIN TJOL HAR KOMMIT OCH DEN ÄR PERFEKT! Utropstecken!!!

nä men serri asså ja har aldrig älskat en kjol så mycket förut... joo de kom en vit tröja som också var fin :) den blir nog fin till sommaren, längtar tills på freda för då ska ja och Teres fara till Lule och shoppa :) och ikväll kommer Bella och hennes mamma så vi ska kolla på resor eftersom vi ska fara till sommaren ;) Ida frågade om inet vi 2 skulle fara nån stans typ som Spanien eller nå men ja tror inte ja klarar av att vara med henne i 1 vecka... ja menar vi börjar fan bråka om vad som helst flera gånger om dan... men men syskon kärlek =P


och nu till helgen kommer min säng :D för en gång skull känns mitt liv perfekt! Nu ska vi äta lägger kanske ut en bild på kjolen sen. Men ja vill hitta en body som jag kan ha under innan ni får se den ;) hoppas ja hittar en vit på stan Puss Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0