Take one step at a time

take one step at a time
There's no need to rush
It's like learning to fly, or falling in love
It's gonna happen when it's supposed to happen
And we find the reasons why
One step at a time


Sjukt bra text... på fredag så har vi ett litet projekt på skolan som vi ska "prova på".. ni fattar nog ingenting men ja får inte avslöja eftersom vi ska se folks reaktioner utan att dom har någon aning om det men jag avslöjar det på freda. Nu blidde ni väl allt nyfikna ^^


idag skulle jag inviga mina nya skor (har dom bara som inneskor) men jag fick ta av mig dom efter ett tag eftersom jag fick så jävla ont av dom =/ tur att ja hade med minna Uggs ^^


imorgon kommer teres och ska sova över hos mej :) det blir trevligt!




Nu ska ja göra nått annat Puss <33

Kommentarer
Postat av: terese

jaaadå det blir det :D skorna var btw himla fina :p

2009-02-24 @ 20:24:35
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

jaa jag skulle också dö om jag var lika snygg som du ;)

2009-02-24 @ 21:14:41
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0