staan

Kom hem för ett tag sen efter en trevlig shoppingdag med Therese! Hittade ganska mycke :) lägger kanske ut bilder sen om jag orkar =P hittade iallafall en vit vipp kjol, jätte söööt! Jeans leggings, 3 linnen och två koftor och 4 läppglans med pump up effekt = S hahahaa =P


och nu till den STORA klockan 16:07 åt jag skrovmål för första gången... fattar ni! Helt sjukt. Men de var inte så gott men helt okey :) när vi satt där hör jag Therese säga

- Oooo han där borta har samma frisyr som jag brukar ha...


HAHAHAHHAAHAH där satt det 2 killar och det ända jag kunde tänka var att "jaaa de där är kanske vi om några år..." om vi skulle vara killar :P nää dom va inte så fräscha ^^




Han till vänster är då Therese som har växt ca en halv meter.. och han till höger är då jag som har... rakat av mig håret =S

Btw teres är såå mycket finare i håret än han på bilden !!


Kommentarer
Postat av: terese

hahahaha ja inte var dom då fagra ;) jag har då också hunni skriva en blogg ^^ gillade faktiskt dom där skorna jag provade med lite platå hehe.

2009-02-13 @ 22:24:01
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0