Men Men

Du kan ju verkligen inte må bra... ja vet inte va de är me mej men ja har typ varit sur/ irriterad hela veckan. Ja vet inte men jag tror att de beror delvis på dej. (nämner inga namn)  De skulle bara vara så skönt att slippa höra dej tjata om samma sak varjedag.

Tänk på ditt rykte.. de pratas redan jävligt mycke om dej som du inte har nån aning om. (en annan person)


Ska försöka att inte tänka på det så mycket men ja blir bara så jävla less... det är såna här tillfällen jag verkligen är glad att jag har mina 2 riktigt bästa vänner! (ni vet vilka ni är)

Igår var jag me Bella och Amanda, vi såg en jätte äckligt film Dead Silence och åt godis. De va jätte mysigt!



Dead Silence

I småstaden Ravens Fair cirkulerar en spökhistoria om Mary Shaw, en ensam buktalare som blev galen. Hon anklagades för mordet på en ung pojke och lynchades av invånarna i staden som även skar ut tungan på henne. De begravde henne tillsammans med hennes "barn", 101 handgjord samling dockor. Sedan den dagen har Ravens Fair plågats av död och de skrämmande dockorna från Mary Shaws samling har dykt upp här och var genom årtiondena...


"Beware the stare of Mary Shaw,
She had no children, only dolls.
And if you see her in your dreams,
Be sure to never, ever scream."


Asså jag tyckte att den var jätte jätte bra! Vet inte vad Amanda och Bella tyckte men ja tror att dom tyckte den va ganska dålig :P den måste ni see


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men vännen, vem är du irriterad på? Är det mig får du säga till!

Sen ville jag bara påpeka att det är jävlig chill att ha dig också, det är en sån trygghet att veta att du är min vän. Nästan så att jag tar förgivet att du ALLTID kommer finnas där. (Vilket jag hoppas!!) Det är så bra, jag kan vara så öppen med dig! Haha. You know what I mean.. naughty boy.. ;)



Hursomhaver, med tanke på filmen, så tror jag att Gab blev lite bitter på oss så som vi kacklade på när det var som mest spännande. Stackarn. Tänk vad tålmodig hon är som står ut med oss! ;P <3



Det blev en lång kommentar. Förlåt!

Puss och hej, älskar dig! <33

2009-02-28 @ 23:23:24
URL: http://Herrkantarell.blogspot.com
Postat av: gäääbbiii

Jag tyckte att filmen var bra, och vad som gäller pratet så kunde ni ha varit tystare, men jag vet ju att ni pratar då ni är rädda. ganska cute och så då vet jag ju att ni var jävligt rädda:)Och hade det varit några andra så hade jag blivigt arg, men det är ju ni så jag är van :)Love you too <3<3



vi kan ju höras om en filmkväll till veckan,

I call you, or you call me. Hehe, min dåliga humor.

2009-03-01 @ 20:36:34
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0