ikea

Igår var jag mamma och Ida på Ikea. Pappa fick stanna hemma eftersom han bara är i vägen =P

Hittade typ det jag behövde. Så idag ska vi börja skruva ihop allt. Jag vet inte varför men Ida var jätte sur hela tiden. Så vi for på skopunkten och godishuset då blev hon myyyycke gladare eftersom hon hittade 3 nya högklackade skor. Dom var faktiskt jätte fina. Men nu måste hon sluta. Tittade i hennes rum igår och hittade 16 par. Och de är bara häften av alla hon har.


Jag vill bara tillägga att Amanda har väldens sötaste... ja vet inte vad de är men typ en hamster eller nåt sånt.. men den är väääldigt söt i alla fall.




Även om han bits




Men tyvärr så är han amandas :(


Kommentarer
Postat av: gäääbbiii

jaa, du och ditt godis, inte alltid en så bra kombo... :)<3

Postat av: Amanda

Men lägg av tönt. Jag vet att du vet att det är ett marsvin. Spela inte blond nu! ;)(Hoppas du förstår att detta var ett skämt)

Med tanke på blond, så har det dykt upp en länk med namnet "Emmas blonda kommentarer" i min länklista på bloggen. Hah..

PUSS!

2009-02-22 @ 11:58:29
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: terese

jahhaaaa det fatta aldrig jaaag ;) jag hade nog inte tänkt ta bort den men man kan ju använda det till andra kläder också tänkte jag :D:D visst äääär jag smart? (A)



pusspuss

2009-02-22 @ 12:22:51
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0