Saknar dej Robin!

Fick tillbak min cp sjukdom igår. Som tur var så sov Robin över, ja somna direkt medans han fick vara vaken hela natten. Har jätte dåligt samvete eftersom han vart tvungen att sitta upp hela natten :(

 

sen på morgonen så var de han som var jätte sjuk. Så han skjutsade mej och sen for han hem och sov. Saknar han jätte jätte mycke men ja kanske träffar han på lörda om han mår bättre :) jag vet att de låter helt töntigt men jag har varit helt deppig hela dan eftersom ja vet att de är jätte länge kvar tills jag får träffa han igen.. vi brukar alltid vara me varan typ varje da och nu senaste veckan har jag typ träffat han typ 2 gånger :(


Jag saknar han alltid, till och med redan innan han har farit...  

Nu måste jag fortsätta me min äckel svenska! Pösshej


Kommentarer
Postat av: Robiiin

Saknar dig också !! :)

Äre nån ja vill sitta vaken hos så äre hos dig ska du veta ! :) Somna ju ja också sen lite halvbekvämt ;P



Nu ska ja sova , utan dig :( ska iaf drömma om dig så då blir lite bättre :)



puss

2009-12-02 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0