Nothing feels complete

Har sovit hela dagen men känner mig ändå trött.. får se vad som händer ikväll, förhoppningsvis blir det glass me tjejorna om dom bara kunde svara nån gång! Annars blir det att se film med mamsen.

 

Igår for vi till farmor och farfar som vi alltid gör dan efter jul. Farmor fixade min nyårsklänning, får se hur de blir me nyår i år. Jag har huset så jag tänkte prata med tjejorna ikväll om vi ska styra nå bara vi :)

 

julen var väl inte liika kul som den var när man är liten.. av mamma och pappa fick jag en plattång, ett gymkort, ett presentkort på 500, kläder, massa andra saker och en rosa kamera. De ska vara den bästa digitalkarman som finns ute nu, håller på att lära mej alla inställningar. Och av dom andra fick jag mest pengar.

 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik för att slippa alla tankar. Känner mej helt delad.. vill egentligen inte ta det på bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0