rubriiik?

Igår kom Linnea Å, Linnea B, Milla och Ann. Vi var i våran stuga och chillade typ =P

vi bastade, badade, for ut me båten, grillade mm. Det var jätte mysigt! Sen kring 4 tiden vart jag och Linnea Å sjukt övertrötta. Inte uppskattar av dom andra om jag säger så =P haha

sen vaknade vi kring 10 (suck) men det var jätte fint väder så det gjorde inte så mycke. Så idag har vi solat och badat typ hela dan. En äkta sommar dag! Jag och Linnea tog våran dubbelmadrass (som man egentligen ska sova på) och for ut på sjön. De var jääääätte skönt och ja trodde seriöst att jag skulle somna.

fan att jag inte tog nå bilder igår =/



ja vet att den är gammal men den kändes så klockren idag =P
btw Bella vi far fan snart =D helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: G

Jag vet, 14 dagar typ, Helt sjukt !

2009-08-09 @ 09:26:13
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0