hemma :D

Hej hej allihopa, nu är jag hemma igen. Det känns helt underbart att vara de! Jag vet som inte vad jag ska skriva, det har hänt så mycke... aaja kan ju berätta lite kort om varje dag


tisdag:

vi kom dit ganska sent och fick väntade i typ en timma på att "checka in" sen så skjutsade olle in oss till lövudden som låg en bit från själva lägret (vi skulle bo där) men det visades sig att vi kom fel. Så vi for till typ.. Dekarsön eller va det hette som låg 2 km bort från lägret... drygt som as! Aaja där fick vi as mycke problem med rummen och allt, men kring 2 på natten fick vi rätt rum och hade flyttat 3 gånger med min jävla väska som väger ca 100 kg.


Onsdag:

första dagen på beachvolley. Kländes liite *oj de här kommer inte gå bra* och det gjorde det inte heller. Men det var sjukt bra väder! Så jag brände mej på ryggen :(


torsdag:

det gick mycket bättre. Jag och dom flesta andra hade med sej bikini (jämnare brun!) så jag kom som in i stämningen eller vad man ska säga. Sen skulle vi spela paradise då man är 2 och 2. så jag ställde mej brevid Simon (för dom räknade till 10 åxå blev alla 1or och med varandra osv.. fattar ni?) jag ställde mej bredvid han för att slippa va me han eftersom han var så bra och jag är så dålig så det skulle bara bli pinsamt... Och tror du inte att dom ändrar i slutet så jag ändå för va me han? Men det gick faktiskt riktigt bra! Så vi ägde ut alla ;) sen råkade jag dock säga en väldigt pinsam sak när han frågade om jag ville serva... så typiskt mig att inte tänka på vad jag säger!


Fredag:

jag orkade inte träna i 5 timmar den dagen eftersom det var piss väder! Så jag var med Mimmi och pratade, sov och duschade. Nice! Sen på kvällen fick jag sjukt mycke hemlängtan så jag tröstshoppade ett par byxor.


Lördag: OUTREACH! Det sög :) nää men det var chill.. eftersom det var ett kristet läger jag var på skulle vi typ.. ja jag vet inte vad men vi skulle typ prata med folk, sen när vi är inne i stan ser jag "make up store"

Varken jag eller Mimmi kunder hålla oss så vi smet från gruppen och shoppade lite bla. en jätte fin lila kajal. Sen fortsatta vi att shoppa. Jag hittade även nya solglasögon =D dom ser typ ut som mina gamla! Va hittade jag mer? Det var nå mer men jag kommer inte ihåg vad det var


söndag: sista dagen, sjukt skönt att komma hem! Mamma och pappa hade saknat mej så mycket så jag fick 3 välkommen hem presenter. Ett saltvattenspray, en svart väska och ett par solglösögon (+ byxorna jag köpte på lägret men det vet dom inte om än..)

Det var väl lite om vad som hände under lägret. Sen händer det sjukt mycke mer men jag orkar inte berätta.. sen har jag hunnit vara med Amanda och Bella. :) vi kom på väldigt spontant att fara till min stuga och övernatta där. Det var väldigt trevligt! Dock somnade vi till big brother.

Nu kommer det några bilder (dock inga från lägret)









'





Dom sista bilderna är tagna idag, har haft sjukt lite att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0