9 dagar kvar :D

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat på typ en vecka! MEN vårat Internet ha varit dött, och pappa som inte är så tekniska har försökt koppla in det trådlösa (eller något) men de gick inte.. så vi har väntat på att en gubbe.. eller han är typ 20, aaja han i alla fall ska komma och göra det. Och nu fungerar det äntligen =D


vad har jag gjort under den här veckan? Jag har faktiskt tränat ovanligt mycke! Jag och Ida har varit ute och gått / sprungit nästan varje dag. Sen har jag varit ute och åkit inlines med Bella en kväll. Det var mycke mysigt! Och asså Bella.. nu är de bara 9 dagar kvar =D asså jag kan inte förklara hur tagg jag är!!! gaaaah =D de kommer bli äckligt kul!


Igår kväll var jag och Terese ute och gick. Vi gick inte så långt men det var ändå mysigt :) sen blidde det ganska kallt så vi gick hem till mej och drack te och fikade mina ovanligt äckliga muffins. Jag måste verkligen sluta fika om jag ska vara på stranden i 1 vecka! Iallafall.. sen skjutsade mamma hem Terese och efter det hände det inte så mycke.


Och idag ska jag vara med Amanda =D åååå va jag har längtat efter henne! Jag har lite amanda-abstinens. Det var ju så länge sen vi sågs. Aaja ikväll blir det i alla fall en heel kväll ensam med Amanda =D


 



försöker lära mej den här.. men så seg som jag är på att lära mej nya låtar så kommer det här ta gode lång tid


Kommentarer
Postat av: Terese

om du hittar sånt te så får du gärna köpa det åt mej hehe ;D

2009-08-15 @ 15:28:18
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0