8 dagar kvar :D

Idag har jag typ inte gjort nå.. kom hem kring 1 igår. Sen såg jag på sex and the city i typ en timma. Så jag vaknade för ett tag sen. :)

jag och Bella ska nog ut och träna idag (Y) det kan behövas! Sen borde jag fara och sola så jag inte bränner mej direkt jag kommer till Cypern (eftersom jag har den effekten)


jag blir så himla deprimerad av de här skitvädret! Om det försätter vara så här kallt kommer jag få en värmechock eftersom det bukar vara ca 40 grader i Cypern.. joo Bella jag har varit ute och kollat vilka klubbar som är bäst / och vilka som är svenska. Hittade gode många!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tyvärr hjälper inte solariumbränna mot att bränna sig i solen.. Det har jag lärt mig på Naturkunskapen ;D

2009-08-16 @ 16:15:44
Postat av: Terese

även om du solar solarium så är det inte samma som att sola i solen, så du kommer bränna dej ändå :) tänkte bara så du inte tror att du är immun ;D förresten, skulle vi hitta på något på fredag? :D puss<3

2009-08-16 @ 21:08:37
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0