6 dagar kvar :D

Idag vart jag riktigt stolt över mej själv! Jag vaknade nämligen 11 och inte 1 =D haha. Ida ringde nämligen och väckte mej.. men ändå. Hon hade försökt locka håret själv, ”rockiga” lockar.. men lycka till! Så hon kom hit så ja fick hjälpa henne. De blev faktiskt jätte fint. Sen for jag ner och träffade Amanda, vi lämnade en gammal berättelse till våran gamla lärare =S aaja sen satt vi och gungade i en såndär jättestor gunga i typ en kvart. Sen mötte vi Bella, vi for och köpte lite saker som kan vara bra att ha me sej till Cypern (typ handsprit) sen åt jag och Amanda lunch.. eller va man ska kalla de ^^ och Amanda.. nu ska du få se att ja visst kan stå för att jag är barnslig! Okey allihopa jag och amanda var och provade på den nya jätte jätte roliga lekparken. Har till och med bild på det :D



man skulle snurra på den åxå gick det jättefort!



amanda ramlade faktiskt av en gång =P



lägg märke till hur konstigt min vovve ligger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0