4 dar kvar :D

Min nya belastning (förutom glass då) fluff.. vet ni hur sjukt gott de är? De är som.. halv flytande marshmallows, de är jätte gott att ha i choklad tex. Aaaja idag har jag typ inte gjort nå.. vaknade kring 12, for till mormor och morfar. Sen åt vi middag hos Ida, jag hade ställt in mej på att de skulle vara vidrigt eftersom Ida inte kan laga man / har typ aldrig gjort de förr. Men de var jätte gott! De var typ kycklingsalsa eller nå =P


sen fick jag lite panik, jag kom på att jag inte har någon axelbandslös bh.. och jag har ju som sagt var en axelbandslösa klänningar som jag ska ha i Cypern, men Amanda ska på stan imorgon så hon ska köpa en, TACK Amanda!





De finns inte alltid att få tag i eftersom det inte kommer från Sverige :(


Kommentarer
Postat av: amanda

Men jag köpte den ju inte åt dig :(

2009-08-21 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0