1 dag kvar :D

Idag har jag packat hela dan! Det sista ska jag packa imorgon :) ska ändå på skolan ett tag (eftersom planet går halv 3) nu ska jag snart duscha, fixa en hårinpackning, måla naglarna, lägga på en ansiktsmak mm. Vaxade benen idag så jag skulle slippa raka dom under veckan. Jag klarade av 3 remsor sen gav jag upp! Fan vad ont det gör!!!


idag fick jag1200 kr av pappa till blandannat mat där borta (dom vill inte att jag ska betala det själv vilket jag förstår). Det var jätte bra eftersom jag hade glömt att ta ut euro.


Farmor fixade som sagt var mina klänningar och båda sitter jätte bra nu! Sen fick jag en skinnjacka av mamma eftersom jag har velat ha en nu när hösten kommer. Den är helt perfekt! Jag har alltid velat ha en som inte är lång men ändå inte kort. Den jag fick har perfekt längd! Kan som inte förklara hur den ser ut ;P


Nu måste jag börja! Pussheeej skriver nog ett kort inlägg imorgon innan jag far ;) '



det var sjukt coola moln idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0