Snar sommar =D

Heej om ni undrar varför ja inte har skrivit på jätte länge så är de för att blogg.se inte har funkat för mej.. så de är därför. Igår var jag med Amanda, vi for och åt glass. As gott! Sen gick vi ut och gick eftersom de va så fint väder (och eftersom vi hade ätit glass =S) vi hann prata om de mesta. Det känns så konstigt när man bara hinner träffa varandra (ca 2) per vecka. för ca 1 år sen var vi med varan varje dag eftersom vi gick i samma klass. + att vi bruka va med varan på fritiden. Nu hinner aldrig Amanda va med mej eftersom hon kommer hem kring kalv 6 nästan varje dag och sen så pluggar hon bara eftersom hon går IB =(


Och idag åt jag en till mjukglass.. asså nu får ja ge mej! Men de e så beroendeframkallande!

Sen för nån dag sen så skulle jag sola (de blidde så ändå..) samtidigt så pratade ja med Terese i mobilen. Och sen fick jag för mej att jag fick i mej massa strålning så ja la på och fortsatta sola. Men så kom ja på att jag inte hade tvättat bort sminket, så ja fick typ panik (men vill ju inte vara fläckig) så ja tvär öppnade ögonen. Så ja fick as ont i ögonen =( eftersom det är så ljust. Men de gjorde inte så mycket ja blidde då inte fläckig ^^


Sen har vi fixat vårat schema:

Må: börjar 12 går till 3

Ti: börjar 8.10 går till halv 12

On: LEDIG (inga lektioner)

To: 2 lektioner

Fr: 8.10 till 15.10


varför känns det som att vi kommer få ta igen det nästa år? hmmm

Så imorgon är ja ledig. Men jag ska till Teres och mysa lite ^^

Idag kunde jag inte vänta längre.. jag har så mycke sommar känsla inom mej så jag har tagit ner alla mina sommarkläder =D Ååååååh va ja längtar tills jag kan börjar använda dom! Men nu är de propp fult i min garderob =/ jag måste nog rensa ur den igen för just nu får typ inget plats. As bra om Ida flyttar får då får jag 2 till =D


Aaja ska plugga lite nu =( Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Terese

AS AS :D

2009-04-21 @ 18:20:32
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0