Puss på mage

Asså ja har kommit på en sak.. ja har blivit data beroende. De är helt hemskt för förr så va ja verkligen inte de. Men idag kom jag på mej själv när jag tog me mej datorn in på toa för att tvätta bort sminket =P


Ja kunde inte ens lämna den i fem minuter... och sen när jag började tänka på de så tog jag med och satte den bredvid mej när vi skulle äta.. mamma sa dock att hon tyckte jag skulle va social med dom i ställer för med datorn.. men ja reagerade inte ;P Näää men ja har inte släppt den nån gång idag. De e patetiskt PATEEETISKT..



Hahaha Robert är så grymt lejd ;P


robert: ja har tagit hål i örat


Jag: snäääälla ta ut de nästa gång vi träffas!


Robert: men då måste jag ju ta ut de imorgon,
För ja ska ju sova hos dej i din dubbelsäng...


Jag: jaha va ska vi göra på dan då??


Robert: fika :)


Jag: jaaa de kan vi också kan vi.. se på film :)

Robert säger: aa. har du nån bra ?


Jag: Eeeeh jaa.. ja har desperate housewifes boxarna ;)


Robert: men åhh.. sex änd the city är så mycke bättre


Jag: JA HAR DEN FILMEN


Robert: pax att va mr big då får du va Samantha

Carrie mena ja


Jag: Jaa ja kan ju locka håret


Robert: toppen!


Jag: Jaaa men mr big har inte hål i örat..


Ville bara visa hur otroligt lejd han är ^^ haha men han e roligt! Nu ska ja gå och lägga mej i min otroooligt sköna dubbelsäng ^^ Puss Puss  


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA x)

Det där var ju humor på din och min nivå. Omg.



2009-04-08 @ 08:40:36
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Amanda (igen!)

Och.. sen när har killar koll på namnen i Sex and The City?! Det har ju inte ens jag.. :O ;)

2009-04-08 @ 08:42:14
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Terese

hahahaha såå fuuul ;)

2009-04-08 @ 10:25:01
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Jönsson

Host host beroende

du e ju mer databeroende än jag^^

2009-04-08 @ 15:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0