Shopping

Hahaha läste nyss en tjejs blogg. Hon skulle bort i 8 dagar..

"Såhär ser min packning ut för dessa dagar:

Pyjamas x3
Linne x5
Topp x2
Tröja x5
Skjorta x1
Klänning x3
Skjorts x3
Kjol x1
Capri byxa x3
Snyggare/Party linne x3
Bikini x3
Beachklänning x1
Underkläder x MASSOR

Och sedan ska man ha skor till detta

Vita med klack x1
Svarta med klack x3
Sandaler med klack x1
Ballerina x1
Flipflop x1

Så med 30 klädesplagg och 7 par skor så tror jag att jag kommer överleva en 8 dagars resa.
Förhoppningsvis. Bara hår/styling/dusch/smink och smycken kvar att packa ner.
Nej jag har aldrig funderat på varför min väska väger mer än alla andras.
Aldrig."


Guuuu va ja känner igen mej! Jag gör exakt likadant när jag ska bort.. fråga vem som helst ;)


som när jag och Karin skulle fara till Frankrike ock pappa tog ut min väska ur bilen

Jag: varför ska jag alltid packa så mycke?

Karin: men de är är väl inte så farligt? Lika mycke som jag har med mig

jag: eeeeh de där är bara min lilla väska.. jag har en till.. en större


Men då hade jag med mej jävlat allt =P haha



ska väl passa på att säga att det är Anns låt
Lyssna på texten ;) As bra


Kommentarer
Postat av: Terese

ann gav den till mej så ;) hehe ont skratt



pusspuss

2009-04-27 @ 21:23:11
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Ann

TACK! äntligen någon av er som kan klämma ur att alla bra låtar ni lyssnar på är från MIG! :O ;) hahah <3

2009-04-28 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0