Så kan de va

Hur svarar du i mobiltelefonen? - Ville du nå eller?? (om det är nån ja känner)
Ringer det mycket till dig? - njaaa inte speciellt.. Min mobil är alltid borta så när nån ringer så svarar jag inte :P
Vem ringde du senast? - Tomas men han svarade inte.. (fast de va från Timmys mobil så ^^)
Senast kramat och när? - Mamma efter jag hade svimmat.. ja vet de e töntigt men ja skiter i de!
Antal timmar sömn inatt? - typ.. 10 kanske
Sov du ensam? - Nää ja tvingade min hund att sova me mej
Vem sov du hos senast? - Hmmm.. kan de varit hos Teres??
Vem sov hos dig senast? - Teres
Vem vet mest om dig? - Amanda
Vem vet du mest om? - Amanda
Vem längtar du mest efter? - Hihihi ja du... vem vet??
Vem vill du helst slippa? -Samma person som jag längtar efter
Vem vill du sova bredvid inatt? - ...
Har du varit kär? - Ja
Är du kär nu? - njaa inte kär men besatt av en...
Har någon varit otrogen mot dig? - kan ja väl inte påstå men varje gång det håller på att bli någonting slutar det alltid med att han har eller skaffar en annan..
Har någon varit otrogen mot någon med dig? - Inte vad jag är medveten om..
Har du varit otrogen? - Absolut inte.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? - Men vilken fråga.. hahahaha
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - Hahaha jaaa (Hej Teres ;P)
Vad åt du senast? - Ja inte var de då godis ;)
Har du varit på ett party? - haha Ja
Har du varit utomlands? - Jaaa då ^^
Var är dina syskon just nu? - har ingen aning om vars Ida är.. mamma pratade om att hon var hos nån Niklas =S
Vilken tid gick du upp imorse? - Vid 10
Vad gjorde du kl 2 inatt? - Sov?
Vad är det första du gör på morgonen? - inget. Är för upptagen med att vara sur
Vad ska du göra efter det här? - klä på mej!


Kommentarer
Postat av: Terese

"Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - Hahaha jaaa (Hej Teres ;P)" hahahaha klockers ;) saknar dej bäjbä <3 slagga över hos dej eller mej i nån gång under lovet?



pusspuss

2009-04-11 @ 11:37:34
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0