Så kan de va..

Kom nyss ut ur duschen. Riktigt skönt! Ska snart lägga mej på min obehagliga spikmatta och idag ska ja prova att göra det utan tröja (eftersom de är så man ska göra) hoppas det inte kommer göra ännu ondare än de gjorde igår bara...


Ska snart äta grillat. Riktigt gott men börjar faktiskt bli lite less på det eftersom vi typ har börjat äta de varje helg =P men de e gott i alla fall ^^


Igår såg jag och Anders på Sex Driv. Tyckte verkligen inte den var bra :P


Sen ska jag faktiskt prova Timmys idè att skriva upp positiva och negativa saker om en speciell person och sen tänka efter hur jag vill ha det. Ska nog börja med det nu.


Ha de bra Puss<33 

 



Remember to fake a smile..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha.

Men Anders är en reko grabb.

2009-04-12 @ 17:33:37
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Timmy

hoppas min idèe funka =)

2009-04-12 @ 18:56:13
Postat av: Terese

haha jooo men jag passade ju gode bra i din så nu ska jag kolla på några andra ;)

2009-04-12 @ 19:15:43
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Terese

DU ÄR UTMANAD! ;)

2009-04-12 @ 19:32:33
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Gluffis

Jag snodde en mening som du la upp på bloggen för länge sen, hoppas det är ok?



Det var denna:

Jag ska glömma - även om det är det sista jag vill



PUSS

2009-04-13 @ 10:03:20
Postat av: Anders

Haha nää den sög =P

2009-04-14 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0