Ooojdå..

Heej idag kom jag på att jag har engelska prov imorgon.. trevligt.... Så jag har suttit hela dan men ändå fastnar inte orden.. vi har 104 gloser, 20 verb och nå some och any skit som jag inte ens orkar börja med. Varför ska jag alltid börja så sent?


Sen på kvällen kom Amanda förbi för att hämta sin cykel som hon glömde här igår. Men hon stannade en stund, vi for förbi Bella som åxå satt och pluggade (de verkade inte gå så bra för henne heller ;)) hahahaha


Åååå vill bara att det ska bli torsdag! Timmy ska ha 18 års fest. De blir nice.. ;)

får se om hans present har löst sig? Teres hör av dej så ja vet ;)




Känns som att den här bilden passar in väääääääldigt bra just nu


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nog ska man vara skicklig om man glömmer en cykel. xP

2009-04-27 @ 08:17:48
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0