Lörda

Heej har typ sovit 3 timmar inatt så ja är sjukt trött! Igår vart de typ fest.. eller va man ska kalla det hos Robert. Men de va trevligt! Vet egentligen inte vad vi gjorde när ja tänker efter men.. vi pratade... och.. jaa de va typ de =P


Sen lite senare på kvällen så for jag, Rob. och Tomas på nån fest men alla hade typ farit därifrån så vi for tillbaks hem till Robert. Ännu senare kring 2 nån gång då Timmy, Teres och Daniel sov spelade jag, Robert och Tomas klädpoker. De gick jätte bra vann alla tre gånger.. Nä ja skoja men ja kunde ha gjort de ^^


Sen på morgonen (vi sov hos Rob. vilket inte va planerat) vakna ja av att Robert snarkade som satan!

Men han sa att de var för att han hade en dammsugare i röven =P klockrent..


sry Rob. Men jag och Teres tog lite bilder på dej när du sov. Men de va bara för att du såg så rolig ut ;) vet inte om ja ska lägga ut dom de är ju lite taskigt...


men men så kan de vaa ^^ nu ska jag gå och se på film / sova Puss puss <33

Sen vill jag bara påpeka att Tomas och Robert kommer få cancer om don fortsätter röka sådär mycke.. tänk på de!


Kommentarer
Postat av: Jönsson

"har typ sovit 3 timmar inatt" inte mycket sov tid dära^^

fan kanske på tiden att jag och går och kramar kudden ett tag sov gott

2009-04-05 @ 05:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0