Jooooo

Heej idag har hade vi våran stora redovisning och de gick JÄTTE BRA!

Sen så har de varit en vanlig skoldag och sen när ja kom hem har ja spelat piano. Håller på att lära mej min och Amandas favorit låt ^^ är verkligen glad att jag har henne! Min lilla ääälskling <33


Om du går från tjej till tjej så som du verkar göra så är du verkligen inget att ha! Jag måste veta konkret att du verkligen vill ha mej om du ens vill att det ska bli någonting seriöst, men när du ena stunden är helt social och sen efter en kvart redan har bytt tjej fattar jag att du inte är någonting att ha! Du slängde nyss bort din sista chans!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är glad att jag har dig också!

Och det är bra att du ringer när du behöver prata :)

PUSS! :*

2009-04-07 @ 19:06:32
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0