Freda

Heej ganska kass uppdatering =P men igår for jag mamma och Ida till Pite (för Ida skulle plötsligt gå på balen ändå) så vi skulle leta efter en balklänning. Hon hittade en jätte jätte fin! Men den var lite för stor så dom skulle sy in den :)

själv hittade jag bara en tröja och ett armband.

Hade tänkt ta kort på armbandet också men.. ja har redan tappat bort de =(


det är som ingen tröja. vet inte vad man kan kalla den man man knyter den (så att den blir kort) också har man ett vitt linne under.

Sen på kvällen var jag med Linnea. De va jätte kul för de va så länge sen jag var med henne.

Och idag fyller Ida 19. Asså de är heelt sjukt! Men det roliga är att folk som inte känner oss tror att Ida är min lilla syster.. men så är de ju inte =P


Av mamma och pappa fick hon en övernattning på statt (samma kväll som balen är, eftersom dom ska va i Piteå på kvällen) lip plumping som fungerar jätte jätte bra! Balklänningen, ögonskuggor och borstar från Id, Snö halsband och örhängen, kläder och lite andra saker. Jag är inte avundsjuk! ;)

Ida har nyss bestämt sig för att flytta hemifrån, de känns ändå lite tråkigt eftersom vi nyss har börjat prata med varan. Vi har haft lite kommunikations problem eller va man ska kalla det ;)

så vi ska fara och kolla på en lägenhet på onsdag.


Nu ska jag snart till Linnea som ska ha fest.. eller va man ska kalla de =P haha men de ska bli jätte kul att träffa alla, speciella Linnea och Camilla ;) nu ska jag gå och göra mej klaar Pussheej


Kommentarer
Postat av: G

Gratta Ida från mig och hoppas att du får en bra kväll:) vad gäller flytten så är det ju inte till andra sidan jorden...:) vi ses på måndag<3<3

2009-04-17 @ 19:28:24
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/
Postat av: Linnea

på snowcamp trodde typ alla att ingrid var min lillasyster :O ;)

2009-04-17 @ 23:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0