1000 kalorier

Ida (min stora syster) har äntligen färgat håret mörkbrunt igen! Hon är såååå mycke finare i den färgen! Så jag har nyss plattat och volumastrat det. De blidde jätte fint =)


sen blidde båda lite sockerberoende så vi for på konsum och köpte glass. Jag SKULLE ha en half baked (en ben & jerry´s glass) men tror ni jag såg nå NÄÄÄ... så ja fick helt panik. Och då menar jag heeeelt panik! Så ja började ställa ner all glass på golvet för att kolla om det fanns någon längre ner och tillslut hittade jag den.. =D


Ååååå ikväll är det dubbel avsnitt av desperate housewives =D=D kan de bli bättre? Näää ^^

blidde nyss heelt tagg på att festa! Hör av er om ni vet nån fest ;) haha nää nu ska jag gå och duscha.. usch va jobbit de lät! Men men så kan va vara


Pusselipuss




ja skiter verkligen i att det är 1000 kalorier i en burk!


Kommentarer
Postat av: Terese

haha jag ska också köpa med mej en burk när jag far till vidsel idag ;) FEST I HELGEN FFS! :D

2009-04-15 @ 15:06:35
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0