tisdag

Hej, jag vet att jag har skrivit typ 100 gånger att jag ska lägga in några bilder, men ja vet inte riktigt hur man gör, hade tänkt ringa till klara och be henne lägga in dom sen :P


Jag fick en kommentar av en anonym läsare om att jag skulle lägga in bilder från raggrundan? Det skulle vara jätte kul att veta vem den mystiska läsaren är !! :D:D


på freda blir det nog att fara till Piteå. Det ska vara nån klassfest som alla pratar om, så det ska bli kul att fara dit och se vad de är. Så det kanske blir att he in en bild ( kvällens outfit) ? Men jag vet inte än. (först måste jag lära mig he in bilderna :P först) själv tycker jag att dagens outfit är det roligaste att se på. Vad tycker ni ska jag det eller inte ?


Det första jag tänkte på i morse var "åå guu va kul me idrott såhär direkt på morgonen" de e ju så härligt att fara ut och orientera. + att de e ju dimma och skiiin kallt. Nä de va ingen höjdare. Men de gick ganska bra, ja va med Ann vi hittade typ 6 stycken, men problemet var att vi bara skulle hitta 4 st. men de va ju desamma. Sen när vi kom in och skulle byta om så står de 7:or och typ stirra på en när man byter om! Men det hindrade inte Ann! Hon sprang runt i underkläder och sjöng, medans 7:orna häpet tittade på. Hon e ju lite rolig!!


Efter ett tag kanske jag lägger in en bild på henne :P men då måste ja få en av henne först!


Nu ska jag draa


hade bra <3


Kommentarer
Postat av: Klara

Kaaaaan det varit jag? Hmmmmmmmmmmmm

i want pics from the raggingrunda!

Sen vill jag förstås ha 500 pics på mig också, men det tar vi sen. Hhehehehehehhe.



Puss

2008-09-17 @ 19:54:20
URL: http://klarabloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörre du, börjar dt inte bli dags att skriva ett nytt inlägg snart? ;)

2008-09-18 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0