Hurtiga Emma

Idag på skolan var jag med om något alldeles extra. På komunikationslektionen så satt i princip alla i min klass inne på msn och chattade. Själv satt jag och läste Kenzas blogg, så koncentrerat att jag inte hörde min kära lärarinna Ulrikas uppmaningar. I slutet av lektionen så frågade Ulrika om vi antecknat under lektionen. Jag sa ingenting. Tittade ner i datorn och höll tyst. Inom mig pågick en kamp om att  säga sanningen eller ej. Ingen av mina klassisar sa heller vad de hade gjort, och Ulrika blev besviken och sa att det var "oacceptabelt". Det var sista gången jag läste Kenzas blogg - på skoltid.

(Men en posetiv sak är att jag har bestämt mig för att köpa dagens outfit :D)
det gick inte att he in bilden men det var ett par skit mysiga skor från topshop.



Nu är jag ute på promenad, Jag har börjat gå ut varje dag. ca 5 km.  Alltså går jag cirka 4 mil och 5 km i veckan. Hurtigt! Även om det är Torsdag ska jag köpa chips, mmmm. Nu ska jag snart betala.

hej

Peace and love from Älvsbyn / Emma genom Klara som skriver detta via telefonkontakt


Kommentarer
Postat av: Klara

Hihi. Jag blev sugen på chips nu! Fast vi har choklad. Det är ju inte fyskam heller. PUSS

2008-09-11 @ 21:08:59
URL: http://klarabloggen.blogg.se/
Postat av: Linnea

oj vad hurtig du har blivit emma ;P

2008-09-13 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0