helg igen

Hej allihopa nu är det lördag igen: det känns som om det var 3 dagar sen. Veckan går så himla fort!

Igår for jag till pite men de va skit svårt att hitta vars vi skulle vara. Efter att kört runt och runt i en halv timma stannade vi och frågade några killar om vi kunde få gå med dom. Och det gick jätte bra :)

efter ett tag kom vi dit och de vas SKIIT mkt folk säkert över 200. och självklart hann jag bara vara där i ca 15 min innan polisen kom och blåsta av festen : /. efter de for till max och åt pommes. Sen for vi hem till Milla och sov.


Dagen efter


efter vi vaknat for vi på stan jag hittade bara ett linne. Sen gick vi och fikade på Wayne's Coffee


Jag tog en kladdkaka och en is te skit gott :D



Linnea Linnea och Milla



Sluut ):


Kommentarer
Postat av: terese

tog du inga bilder i fredags? :p

2008-09-21 @ 21:29:31
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0