HAHHAAHAHA

Fick nyss höra världens roligaste fakta sak av Therese.  
En jordnöt innehåller lika mycket fett som tre kilometer gurka.
ja vet it va de va som va så kul me de men ja började typ as garva ^^



btw ja tycket att  Therese är lite störd. ja säger inte varför men hon är typ de !!!

haha nää ja skoja.... lite.

jaha idag är det skolkort..och jag har självklart en bad hair day och så började jag gråta för ett tag sen. och nu kanske ni undrar varför? jo men de var för för gurk faktan. haha nu är  ja är så himla trött.
jooo nu kom jag på ja ska leta rätt på en ful bild på Therese som jag kan lägga upp. om ni har en kan ni ju skicka en bild. 


pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0