fredag (min första bild)

Idag ska jag till Pite på linneas klassfest :D skiit kul!!

Ida ska köra in oss kring 8. och sen så blir det väll som det blir :P. jag vet att ja it har skrivit på ty på skiit länge men ja har typ inge tid för de e så himla mkt läxor och skit nu : / 

Btw gå in på http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=122349 och svara på frågor en gång per dag. så får du ett presentkort på 150 kr på kicks DE E SKIT BRAA :D:D

nu sk ja försöka he in en bild för första gg

älskar dej <3
   
haha ja klarade de :D

btw de e jag till vänster och min bästaste bästaste vännnnn Amanda. ( fast de e en gammal bild)

jag kanske skriver lite när jag kommer hem

pusspuss på er <3



Kommentarer
Postat av: Amandaa

hehu, där är jag :O

Puss på dig

2008-09-24 @ 18:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0