Bättre sent en aldrig

Hej jag har inte hunnit skriva på några dagar, så ja har ganska mkt att ta igen!!


Torsdag


på torsdan var Ulrika (våran lärare) sjuk, så vi fick hål i ca 4 timmar. Jag och Therese orkade inte stanna kvar på skolan så vi for hem till mej :)


 haha vi hade liite att göra!!

Sen på kvällen var det tjej kväll i Piteå så ja och Bella for dit en sväng:)

ja hittade lite små saker:



En klänning


                                                            En lång kofta




Ett linne



Sneakers
och underkläder men dom får ni inte se :P



LESS PÅ STAN!!

Fredag:

På fredag hade vi in sparken på skolan, det var inte så farligt som jag trodde att de skulle vara. Sen på kvällen skulle jag, Therese och Daniel fara till Piteå.



                                                       Kvällens outfit

När vi kom fram träffade vi Magnus. Sen drog vi på ICA där vi träffade Daniels kompisar Mattias och Robert. Vi for till hans lägenhet och spelade kort. Sen for vi ut på stan och träffade folk.  Efter det for vi på Big Boy och vem tror du vi träffar? Vi träffade han som vi gick med till festen förra fredagen, ja vet inte om ja har skrivit om de. Men några av Mattias kompisar följde i alla fall hem till lägenheten där vi spelade klädpoker. Mattias åkte ut först, sen Therese och sen jag. Vi var dom enda som vågade vara me !!


sen for nästan alla hem så vi andra började fundera på att sova. Det var en liten uppdatering av vad som har hänt dom sista dagarna.


kraam


 


Kommentarer
Postat av: terese

haha älskar bilden på din navel ^^ men så du hade kul då? :D kraam

2008-09-28 @ 19:05:08
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0